srijeda, 2. studenoga 2016.

ML. PIONIRI 1 NL SRED. ZAGREB (HNS) 13. kolo Špansko - Lokomotiva 0 : 5

Nedjelja ujutro i dolazi Lokomotiva.
Dakle apsolutni favorit prema svim nogometnim parametrima.
Prvo poluvrijeme 0-3. Na kraju 0-5. Apsolutno zaslužena pobjeda gostiju bez i najmanje mrlje. Mi smo se borili koliko smo mogli pa smo čak u pojedinim trenucima (periodi od pola minute do minutu) uspjeli sakriti loptu gostima.

Spomenuo bih da me igra Lokomotive nije impresionirala.
Puno toga se svodi na sirovu snagu i to sada prolazi jer u obrani i u napadu imaju fizički moćne (i po stasu i po karakteristikama) igrače koji su superiorni fizički ,ali da imaju gosti s Kajzerice prepoznatljivu,atraktivnu i lijepu igru čiji plod su golovi-jednostavno nemaju.
Tko smo mi da im sudimo o kvaliteti igre kada su prvi u ligi sa samo jednim primljenim golom. Igra će se zaboraviti i pamtit će se samo rezultat. To je moje subjektivno mišljenje.

Čestitke svim akterima nedjeljne utakmice na zalaganju.
Pozdrav svima i naprijed Špansko '04!

1 komentar:

  1. Poštovanje...pratim ovu vašu stranicu neko vrijeme i odlična je..pratio sam i onu staru prošle sezone i nemogu se oteti dojmu da je tamo bilo komentara roditelja a ovdje ne...čudno.Inače sam roditelj jednog klinca iz Lokomotive i žao mi je kaj oni nemaju ovako nešto za klince i roditelje..:) pozdrav..

    OdgovoriIzbriši